اعتراض باشگاه پرسپولیس به تعداد کم بلیت خواسته هواداران سپاهان از مورایس: فقط پرسپولیس را ببر تراکتور به دنبال جذب مهاجم پرسپولیس رقابت سه پرسپولیسی برای یک پست ترکیب احتمالی سپاهان برای مصاف با پرسپولیس نتیجه و ویدیو خلاصه بازی بایرن مونیخ و رئال مادرید در دور رفت نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا پخش زنده بازی بایرن مونیخ و رئال مادرید در لیگ قهرمانان اروپا + تماشای آنلاین افتتاح بزرگترین نیروگاه خورشیدی پشت بامی کشور در مجموعه موج های آبی مشهد + فیلم یازدهمین تقابل نکونام با تراکتوری‌ها| درانتظار پنجاه و پنجمین بازی اولین تقابل اوسمار با مورایس| آمار‌ها به نفع مرد پرتغالی دفاع اوسمار از تعویض‌هایش مقابل آلومینیوم اراک یزد میزبان والیبال جام باشگاه‌های آسیا شد فرش مشهد میزبان لیگ بسکتبال جوانان کشور مبارزه کاراته‌کاران خراسان‌رضوی در آسیا تاریخ و ساعت بازی پرسپولیس و سپاهان در لیگ برتر | عیارسنجی اوسمار تاریخ و ساعت بازی تراکتور و استقلال در لیگ برتر | تراکتور برای پرسپولیس بازی می‌کند! جریمه ۲۰۰ میلیونی تراکتور بازرسی هم به مسئله انتخابات هیئت فوتبال خراسان رضوی ورود کرد؛ دست نگه دارید، غیرقانونی است! شکست استقلال مطهری را بیمه می کند حضور بیرو مقابل سپاهان قطعی شد
سرخط خبرها

تاریخ و ساعت بازی استقلال و شمس‌آذر قزوین در لیگ برتر | برنامه‌های نکونام برای انتقام

  • کد خبر: ۲۲۲۶۲۹
  • ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۰:۴۱
تاریخ و ساعت بازی استقلال و شمس‌آذر قزوین در لیگ برتر | برنامه‌های نکونام برای انتقام
تیم‌های فوتبال استقلال و شمس‌آذر قزوین در ورزشگاه آزادی تهران به مصاف هم می‌روند.

به گزارش شهرآرانیوز، تیم‌های فوتبال استقلال و شمس‌آذر از ساعت ۱۸ فردا (جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳) در هفته بیست‌وچهارم لیگ برتر به مصاف هم می‌روند. این مسابقه در شرایطی برگزار می‌شود که تیم نکونام در دور رفت بازی‌های امسال یک امتیاز را به سختی از قزوین دشت کرد و حالا به دنبال جبران نتیجه دیدار رفت و حفظ صدرنشینی‌اش است.

تیم نکونام که هفته گذشته با ۳ امتیاز از اراک برگشت، حالا رقیب سنتی را در یک قدمی خودش می‌بیند و به خوبی می‌داند یک لحظه لغزش باعث از دست رفتن عنوان قهرمانی برای این تیم می‌شود.

استقلال این روز‌ها به‌طور کامل در دسترس نیست. جواد نکونام به‌خاطر محرومیت در این بازی حضور ندارد و تیمش را از روی سکو‌ها هدایت خواهد کرد. رافائل سیلوا به دلیل مصدومیت نمی‌تواند در این مسابقه به میدان برود و صالح حردانی هم تازه شرایط بازی پیدا کرده و بعید است در این بازی از ابتدا به زمین برود. کوین یامگا و مهدی مهدی‌پور هم تا پایان فصل به دلیل مصدومیت نمی‌توانند بازی کنند.

در سوی مقابل شاگردان سعید دقیقی امسال فوتبال زیبا و تماشاگرپسندی را ارائه داده‌اند و لقب «غول‌کش لیگ» را هم به خودشان اختصاص داده‌اند. قزوینی‌ها به خوبی می‌دانند که اگر آبی‌های پایتخت را در تهران متوقف کنند سرنوشت لیگ امسال را عوض کرده‌اند.

استقلال در حال حاضر و قبل از شروع بازی‌های این هفته با ۵۰ امتیاز صدرنشین است و شمس‌آذر هم با ۳۱ امتیاز در رده هفتم جدول ایستاده است.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->